KONSEP KERJA UPSURESOURCES SDN BHD

UP.SU RESOURCES
Email : admin_upsuresources@yahoo.com Tel: 016-7430137

Salam Sejahtera & Salam Perkenalan,

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan terima kasih kerana anda berminat dengan sistem kerja sampingan dari kami. Dengan sistem kerja ini, pasti anda boleh menambah pendapatan anda. Kami yakin anda boleh menerima ganjaran komisen yang lumayan.

Ada beberapa sebab utama anda boleh mendapat ganjaran komisen yang lumayan.

1.  Aktifkan Nama & Refferal ID anda dan edarkan catalog/flyer kepada rakan-rakan anda sebanyak yang   mungkin. Catalog/flyer diberikan percuma.
2.  Marketing Team kami giat mempromosikan sistem kerja sampingan ini dipelbagai media.
3.  Anda boleh menerima komisen berganda seperti berikut:


Kenalan dari anda

Sekiranya ada pelanggan baru membeli produk SLIMMING DETOX FOOT PATCH ™ dari flyers/e-flyers yang anda edarkan, maka anda layak menerima komisen yang ditetapkan.

Komisen
RM 2 bagi setiap produk

Kenalan dari anda

Sekiranya ada pelanggan baru yang menjadi pengedar SLIMMING DETOX FOOT PATCH ™ dari flyers/e-flyers yang anda edarkan, maka anda layak menerima komisen lumayan yang ditetapkan.

Komisen
RM 5 bagi setiap kenalan yang menjadi pengedar


Kenalan dari anda
(Pengedar Katalog/Flyer &
 E-katalog/E-flyer)

  
Anda juga boleh memperkenalkan rakan-rakan anda untuk menjadi pengedar catalog/flyer dan e-katalog/e-flyer dan menerima komisen lumayan bagi setiap rakan yang menjadi pengedar flyer seperti anda. Kami membayar komisen berdasarkan sistem 1 x infiniti. Sistem ini bermaksud tiada had peserta di bawah anda. Anda dapat 10 peserta, komisen 10 peserta tadi anda yang punya. Tiada istilah sistem piramid dalam kerja sampingan yang kami tawarkan. Anda kerja lebih anda dapat lebih.



Komisen
RM 5* bagi setiap peserta yang diperkenalkan oleh anda
Kenalan
Komisen
10
RM50
100
RM500
1000
RM5000
10000
RM50000
100000
RM500000
* Komisen kami antara yang tertinggi pernah ditawarkan


      Anda dikehendaki mengaktifkan nama dan Refferal ID anda dengan membuat pembayaran secepat mungkin. setelah nama dan Refferal ID anda diaktifkan, maka anda layak untuk mendapat komisen dari setiap kenalan pengedar yang mendaftar di bawah kami.

          Anda juga dinasihatkan cuba memperkenalkan pengedar flyer sebanyak yang mungkin untuk menikmati komisen lumayan dan lebih ramai kenalan di bawah rangkaian anda, lebih cepat anda menikmati komisen berlipat ganda.

       Anda diberikan 10-50 helai flyer pengedar flyers. Anda juga boleh membuat duplikasi flyer tersebut sebanyak mungkin, kemudian edarkan kepada orang ramai. Untuk mendapatkan e-katalog/e-flyer sila add contact upsuresources@yahoo.com di emel anda atau semak emel anda di folder junk/spam.