FAQ

Q1.      Adakah sistem kerjaya ini mampu menjana komisen seperti dinyatakan?

Kerjaya ini boleh dikatakan pulang modal dengan segera  dan mampu menjana komisen seperti yang dipaparkan kerana ia adalah kerja sampingan yang mudah. Cuma edar 10 - 50 flyer setiap minggu atau edar lagi banyak, lagi banyak komisen yang diperolehi.

Q2.      Bagaimanakah saya boleh perolehi komisen berganda sebagai pengedar catalog/flyer?

Sebagai pengedar catalog/flyer anda berpeluang menerima komisen seperti berikut:

·      Dengan adanya kenalan baru menjadi pengedar catalog/flyer, anda berhak menerima komisen yang lumayan (komisen RM 5.00).
·      Sekiranya ada sesiapa yang menjadi pengedar Slimming Detox Foot Patch ™ (komisen RM 5.00)

Q3.      Bagaimanakah sistem kerja ini berfungsi?

Sistem  kerja ini amat mudah dan senang dilakukan. Anda hanya perlu mengedarkan flyer/katalog   dan e-flyer/e-katalog. Anda boleh pilih yang mana lebih selesa anda lakukan. Samada secara E-mail (internet) atau lakukan secara manual (edar cara biasa). stelah pengaktifan nama dan refferal ID, anda akan menerima flyer/katalog, e-flyer/e-katalog.

Q4.      Saya tiada internet di rumah dan tiada emel. Bagaimanakah saya hendak berjaya dalam kerjaya ini?

Kami mengalu-alukan jika anda berminat dengan sistem kerja ini. Anda cuma perlu promosi secara offline atau manual. Anda boleh edar pada rakan-rakan, sisipkan pada akhbar di kedai-kedai, letakkan pada wiper kenderaan-kenderaan dan pelbagai lagi cara yang logik dan mudah. kami akan menyediakan flyer bercetak refferal ID anda dan anda edarkan pada rakan-rakan serata orang ramai.

Q5.      Apakah dimaksudkan Refferal ID?
           
Refferal ID ialah nombor pengenalan ahli refferal program. Nombor ID ini sangat penting kerana segala pembayaran komisen adalah berdasarkan Refferal ID untuk track back.

Q6.      Adakah saya dikenakan apa-apa bayaran?

Ya. Pihak kami akan mengenakan bayaran sebanyak RM 30.00 (kos untuk yuran pengaktifan nama dan Refferal ID anda, kos penghantaran flyers dan percuma 2 pek Slimming Detox Foot Patch™ yang berharga RM 15.00 setiap pek).

Q7.      Bagaimanakah cara bayaran dibuat?

Buat masa ini kami menerima bayaran dalam 2 cara iaitu:
·        Bank In atau transfer ke akaun Maybank 
      (158248312141 KHAIROL NIZAM BIN MOKHTAR)
     Selepas membuat bayaran, sms maklumat pembayaran (tarikh, masa, tempat dan amaun) ke 016-7340137. Sila simpan slip bayaran untuk rujukan. Jika berlaku kesulitan pihak admin akan meminta salinannya.
·         Melalui Wang Pos/ Money Order ke atas nama KHAIROL NIZAM BIN MOKHTAR.

Q8.      Bilakan nama dan Refferal ID saya diaktifkan dan bilakah saya akan menerima komisen?

Setelah mengenalpasti bayaran, kami akan mengaktifkan Refferal ID anda dan pihak admin akan    menghantar sms pengesahan. Komisen aklan dibayar pada 15 haribulan setiap bulan. kami akan             membayar komisen melalui direct bank in/transfer ke akaun Maybank anda. Bagi yang tiada akaun Maybank, kami akan membuat bayaran melalui Wang Pos/Money Order atas nama anda.

Q9.      Bagaimanakah cara untuk mengetahui jumlah kenalan yang ditaja oleh saya dan berapakah jumlah komisen saya bulan ini?

Setiap bulan, satu emel/surat akan dihantar kepada anda sebelum 20 haribulan mengenai jumlah kenalan dan komisen anda pada bulan itu. Anda tidak perlu risau, setelah anda berjaya memperkenalkan 6 pengedar baru, maka anda telah berjaya memperolehi kembali modal anda sebanyak RM 30.00.

Nota: Sekiranya ada sebarang pertanyaan sila sms 016-7430137